Skip to content

Team member blog: Lies Knoester

Sinds 1 maart ben ik werkzaam bij Seller. Ik kwam hier terecht door een overname. In het begin stond ik negatief tegenover een callcenter, net als veel mensen dat hebben. Toen ik voor het eerst binnen kwam bij Seller dacht ik: “WOW, wat een leuke mensen en wat is het hier anders”. Ik werd met open armen ontvangen waardoor ik gelijk dacht: “Ja, hier ga ik voor”.

Ik deel samen met een andere collega de rol van supervisor. Het is hierbij van belang dat ik zowel zakelijk als ‘one of the guys’ kan zijn. Daarnaast draai ik gewoon mee in de dagelijkse werkzaamheden. Ik heb mijn eigen project, maar sluit ook aan bij andere projecten. Dit is een voordeel voor zowel mij als voor de medewerkers. Ik kan hierdoor sneller problemen op lossen.

‘Bij de start krijg je allereerst een uitgebreide sales training. Je leert hier alles wat je moet weten om salesgesprekken aan te gaan’

Wanneer je start bij Seller krijg je allereerst een uitgebreide sales training van Dylan. Hij draagt al zijn kennis op een energieke manier over, waardoor je goed voorbereid aan de slag kunt. Voor de klanten in jouw portofolio word je uitgebreid gebriefd. Om te kunnen verkopen is het belangrijk dat je gelooft in het product. Seller weet dit en daarom krijgen medewerkers de vrijheid om aan te geven welke klanten wel of juist niet bij je passen.

“De waardering van de klant maakt het werk leuk”

 

Wat het werk voor mij zo leuk maakt, is voornamelijk de waardering vanuit de klant. Ik krijg bijvoorbeeld elk jaar een kerstpakket van de klant, maar ik krijg ook regelmatig berichten dat ze blij zijn met het werk wat ik verricht. Het is goed om te zien dat mijn werk nieuwe business oplevert voor de klant.

“De sfeer binnen het bedrijf en het team staat met stip op één”

 

Maar de belangrijkste reden waarom ik bij Seller werk, is met stip op één de sfeer. Dit wordt ook gestimuleerd vanuit het management. Er worden bijvoorbeeld ludieke acties verzonnen, we gaan regelmatig op pad met z’n allen en er zijn inmiddels meerdere vriendschappen gesloten. Het team bestaat uit verschillende leeftijden en achtergronden. We leren veel van elkaar, zowel zakelijk als privé. Het is niet alleen buiten werktijden gezellig. We lunchen elke dag samen, terwijl Dylan achter de draaitafels staat.

Dit blijkt ook maar weer aan de hoeveelheid terugkomers van het afgelopen jaar. Oud medewerkers die een tijdje een ander vak hebben uitgeoefend, komen terug omdat ze Seller missen. Dat is toch wel het mooiste compliment wat je als werkgever kunt krijgen.

Sharing is caring 🙂

Lies1

Lies Knoester

Office Supervisor

Laat een reactie achter





Facebook
Facebook
LinkedIn
Scroll To Top