Optimale bereikbaarheid

Wat deze oplossing is? Dat is onze klantenservicedienst, ofwel het deels of volledig uitbesteden van je klantenservice. Dé bereikbaarheidsoplossing voor MKB en grootzakelijk. Onze ervaren en getrainde commerciële specialisten bieden jouw bedrijf de bereikbaarheid en continuïteit die nodig is. We werken natuurlijk samen met jouw mensen zodat we de optimale bereikbaarheid kunnen garanderen. En ondertussen kan iedereen zo efficiënt mogelijk (thuis)werken.

Wat is een klantenservicedienst?

We kunnen hier een mooi verhaal schrijven, maar in de basis is de klantenservicedienst een efficiënte werkwijze om altijd goed bereikbaar te zijn en te blijven. Dit zodat jouw klanten snel geholpen kunnen worden. Nog een voordeel van de klantenservice uitbesteden? Wij zorgen ervoor dat we jouw klanten te woord staan zoals jij dat wilt en zoals jouw klanten dat gewend zijn.


Wat we verder realiseren met onze klantenservicedienst? Het verlagen van de werkdruk bij jou op kantoor. Wij bij Seller zijn getraind in het afvangen en beantwoorden van de meest voorkomende vragen. 


Zo zorgen we ervoor dat alleen de juiste mensen met de juiste vragen op het juiste tijdstip in contact worden gebracht met jouw collega’s. Ben je benieuwd naar onze tarieven voor jouw klantenservice?

Onze andere inbound services

Overflow service

We kunnen ons best voorstellen dat je veel te doen hebt. En jouw collega’s natuurlijk ook. Schakel ons in als jouw medewerkers niet beschikbaar zijn. Onze Overflow Service is dan precies wat je zoekt: wij behandelen alle inkomende gesprekken wanneer jij dat wilt. Dus ook buiten reguliere kantoortijden. Een voordeel van uitbesteden!

Receptie 2021

Een vriendelijke stem, een terugbelverzoek noteren en jouw klanten netjes te woord staan. Da’s geen hogere wiskunde. Wat wel hogere wiskunde is, is onze Receptie 2021. Wij staan jouw leveranciers en klanten te woord zoals jij dat wilt. We zorgen voor een goede relatie, snel schakelen en zetten de juiste informatie direct door naar de juiste persoon binnen jouw bedrijf. Zo heb jij geen omkijken meer naar jouw receptie. En zorg je ervoor dat jouw potentiële klanten niet op zoek gaan naar een andere leverancier, die wel meteen de telefoon opneemt.

Wanneer kun je de klantenservicedienst inzetten?

Zijn de wachttijden bij jouw klantenservice te lang? Of wil je de servicegraad voor jouw klanten verhogen en tegelijkertijd de werkdruk bij jouw medewerkers verlagen? Dan is het een idee om eens met één van onze professionals om de tafel te gaan zitten. We brengen in kaart wat er nodig is om jouw klantenservice naar een hoger niveau te tillen en te zorgen voor een naadloze integratie. We selecteren samen de juiste personen voor jouw eigen klantenservice. Zo werkt dat bij Seller.

Wij kennen de wereld van klantenservice. En dus ook alle systemen en callcenter applicaties. Wil je dat we gebruikmaken van jouw eigen systemen? Dat is natuurlijk geen probleem.

Laten we kennismaken