De kracht van data

We beschikken over steeds meer data. Kwalitatief en kwantitatief. Data is continu in beweging en de snelheid waarmee data verandert, is de afgelopen jaren exponentieel toegenomen. Dataverrijking biedt hierin de uitkomst.


Wat dat precies inhoudt, vertellen we je graag. Want dataverrijking is een dienst waarmee de actualiteit van de beschikbare gegevens wordt getoetst en naar jouw behoefte wordt aangevuld.


Wij bij Seller doen dat op de meest betrouwbare manier: wij achterhalen de data direct bij de bron.

De beste leads rechtstreeks uit de database

Goede verkopers zijn schaars. Dat weten we. Daarom is het belangrijk om deze topverkopers zo efficiënt mogelijk in te zetten. Verkopers met de juiste verkoopskills op zak, zijn goed in het vullen van hun agenda met afspraken bij prospects. 


Dit kunnen ze nóg beter wanneer ze een verrijkte database tot hun beschikking hebben. Bijvoorbeeld met prospects waarvan al bekend is of het een potentiële klant kan zijn of niet. Inclusief de juiste contactgegevens. Wel zo makkelijk. Wij zorgen voor een verrijkte database, waardoor jouw verkopers de beste leads kunnen selecteren. 


We hoeven je niet te vertellen dat daarmee nieuwe klanten sneller binnen komen.

De beste leads rechtstreeks uit de database

Goede verkopers zijn schaars. Dat weten we. Daarom is het belangrijk om deze topverkopers zo efficiënt mogelijk in te zetten. Verkopers met de juiste verkoopskills op zak, zijn goed in het vullen van hun agenda met afspraken bij prospects. Dit kunnen ze nóg beter wanneer ze een verrijkte database tot hun beschikking hebben. Bijvoorbeeld met prospects waarvan al bekend is of het een potentiële klant kan zijn of niet. Inclusief de juiste contactgegevens. Wel zo makkelijk. Wij zorgen voor een verrijkte database, waardoor jouw verkopers de beste leads kunnen selecteren. We hoeven je niet te vertellen dat daarmee nieuwe klanten sneller binnen komen.

Een database van A tot Z

De wereld van data is een complexe markt en vaak ondoorzichtig. Er zijn ontzettend veel aanbieders van databases met prospects. Maar hoe weet jij welke goed is en welke niet? Precies, wat heb je aan een database, waarvan de gegevens niet kloppen? Marketingacties zijn zo waardevol als de kwaliteit van de data. En dus moet je zorgen voor een kwalitatief goede database. Dataverrijking dus.

De juiste contactpersoon (DMU) inclusief persoonlijk mailadres

Opt-ins voor nieuwsbrieven en andere e-mailmarketing

Bedrijfsinhoudelijke gegevens zoals het aantal werkplekken, hoeveel mensen er werken in de flexpool of de grootte van het wagenpark

Inzicht in wanneer de prospect in de markt is voor een specifieke dienst of product

Wil je meer weten? Laat je gegevens achter via onderstaand contactformulier. Dan nemen wij binnen 24 uur contact met je op. En vaak al eerder.

Neem contact op