Inbound klantenservice: de bereikbaarheidsoplossing!

De 'inbound klantenservice' is dé bereikbaarheidsoplossing voor het bedrijfsleven! Onze ervaren en getrainde commerciële mensen bieden uw bedrijf de bereikbaarheid en continuïteit die nodig is. Wij werken nauw samen met u en uw mensen, zodat de optimale bereikbaarheid wordt gerealiseerd terwijl uw mensen zo efficiënt mogelijk kunnen (thuis)werken.

DT seller asset

Wat is een inbound klantenservice?

De inbound klantenservice is niets meer dan een efficiënte werkwijze om altijd bereikbaar te zijn. Zorgen dat de telefoon altijd wordt beantwoord. Natuurlijk is alleen het beantwoorden van een inkomend gesprek geen oplossing op zich. Bij Seller verstaan wij het vak van het correct te woord staan van uw klanten en leveranciers. Wij zijn getraind in het afvangen en beantwoorden van de meest voorkomende vragen en zorgen ervoor dat alleen de juiste mensen, met de juiste vragen, op het juiste tijdstip in contact worden gebracht met uw collega’s.

Wanneer inbound klantenservice inzetten?

Zijn de wachttijden bij uw klantenservice te lang? Wilt u de servicegraad voor uw klanten verhogen en wachttijden verkorten? Zo ja, dan is onze inbound klantenservice een oplossing waar u direct mee aan de slag kunt. Een geselecteerde groep mensen, die voldoen aan het profiel van uw klantenservice medewerkers, wordt beschikbaar gemaakt. Zij helpen uw klantenservice door ondersteuning te bieden en zelfs, in gevallen waar dat nodig is, de gehele klantenservice te bemannen. Werken en aansluiten op uw eigen systemen is daarbij uiteraard een mogelijkheid. Gebruikmaken van de meest state of the art call center applicaties die wij in onze processen hebben opgenomen of een hybride model, het kan allemaal!

Onze andere inbound services

Overflow service

Heeft u alleen behoefte aan een partner die uw inkomende gesprekken voor u opneemt als uw huidige proces dit niet aan kan, uw medewerker niet beschikbaar is of als u bereikbaar wilt zijn buiten de normale werktijden? Dan is onze Overflow Service precies wat u zoekt. Professionele mensen die klantgericht en naadloos op uw bedrijf aansluiten en uw bedrijf bereikbaar houden.

Receptie 2020

Wat wij verstaan onder Receptie 2020 is veel meer dan alleen de telefoon opnemen met een vriendelijke stem en een eventueel een terugbelverzoek opnemen en versturen.

In de huidige tijden vol uitdagingen is het zaak dat elk van uw medewerkers zo efficiënt mogelijk kan werken. Ook thuis! En thuiswerken brengt ook uitdagingen, afleidingen, achtergrond geluiden, etc. met zich mee. Kortom thuiswerken vergt een totaal nieuwe (binnen het gezin) planning. Wie kan er op welke uren ongestoord telefonisch bereikbaar zijn of gefocussed werken.

Onze receptie dienst richt zich op een drietal kerntaken:

  • De meest voorkomende (en eenvoudigere) vragen direct beantwoorden, waardoor kostbare tijd van medewerkers bespaard wordt.
  • Overzicht en contact onderhouden met uw medewerkers zodat voor onze receptioniste duidelijk is wie wanneer goed bereikbaar is. Wij zorgen ervoor dat het contact met die belangrijke leverancier of klant op een geschikt moment tot stand wordt gebracht.
  • Het filteren van gesprekken die niet urgent zijn. Tenslotte kennen wij het klappen van de zweep als het gaat om Call Center gesprekken.
Wat is een inbound klantenservice

Juist in uitdagende tijden maakt een goede bereikbaarheid het verschil!

Grenzen sluiten, mensen moeten zoveel mogelijk binnen blijven en een totaal nieuwe “thuiswerken” situatie is ontstaan. Fantastisch om te zien hoe snel bedrijven en mensen kunnen schakelen. Maar hoe zit het met de bereikbaarheid van uw bedrijf en van uw mensen? Lees er meer over in deze blogpost.

Wilt u meer weten over onze inbound klantenservice?

Wilt u weten wat deze inbound service voor u kan betekenen? 

Neem dan snel contact met ons op: