Klantgericht communiceren training

Voor wie?

Voor iedere medewerker binnen een organisatie die regelmatig contact heeft met klanten.

Wat wordt er getraind?

  • Het inventariseren van de behoeften van de klant.
  • Het creëren van een ‘klik’ met de klant; de zogeheten ‘gunfactor’.
  • Het begrijpen hoe communiceren met de klant werkt en hoe hier het beste mee om te gaan.
  • Het omzetten van klachten in (verkoop)kansen.
  • Het maken van een positieve, onuitwisbare indruk.
  • Het voorspellen en beïnvloeden van klantengedrag.

Niveau

Basis

Trainingsduur:

2 dagen

Open inschrijvingen:

di 17 & wo 18 april 2018

Prijs:

€ 899,- excl. btw per persoon.
Lunch, koffie en thee zijn inbegrepen.

Meld je nu aan!

Vul onderstaand formulier in om een offerte aan te vragen. Liever een vrijblijvend en persoonlijk gesprek? Bel ons op.

Facebook
Facebook
LinkedIn