Skip to content

B2B Leadgeneratie Oplossingen

Van ‘suspect’ tot ‘prospect’, de sales professionals van Seller herkennen kansen of creëren deze zelf.

Wat hebben wij met B2B leadgeneratie te bieden?

B2B leadgeneratie is bij Seller het uitvoeren van een goed (en strategisch) doordachte telemarketing campagne. Een vak dat Seller als de beste verstaat en waarmee wij grote successen behalen voor onze opdrachtgevers. ‘Vertrouwen’ is hierbij het sleutelwoord van onze sales strategie en de B2B-markt is onze specialisatie. 

Met een ruim bewezen staat van dienst in B2B leadgeneratie, faciliteren wij alle mogelijke vormen van vastlegging van de afspraak, waaronder: 

Kwaliteitscontrole

Aanvullende toetsing van alle leads met een kritische kwaliteitscontrole

Digitale bevestiging

Bevestiging van de gemaakte afspraken, zowel elektronisch als schriftelijk mogelijk

Directe koppeling met Sales

Afspraken worden met een directe koppeling in de agenda’s van de accountmanagers gezet

Bij Seller zijn wij onderscheidend door met leadgeneratie niet de eerste de beste leads aan te leveren, maar om ook direct leadkwalificatie toe te passen. Wij nemen alleen genoegen met ‘gekwalificeerde leads’. Leads die volledig voldoen aan het gewenste klantprofiel en die ook gerichte interesse tonen in jouw dienst of product. Gekwalificeerde leads die leiden tot een hogere conversieratio en dus meer sales. Ofwel, B2B leadgeneratie in optima forma! Leadgeneratie zoals het in onze ogen hoort te zijn, waarbij kwaliteit de boventoon voert. 

Onze Leadkwalificatie Oplossing

Leadgeneratie is het doel van de meeste marketing campagnes, maar hoe haal je de echte ‘potentials’ uit deze leads om jouw verkopers succesvol aan het werk te zetten? De waardevolle leads die ook daadwerkelijk open staan voor jouw dienst of product? Het antwoord: leadkwalificatie! 

Met leadkwalificatie brengt Seller de grote hoeveelheden ‘suspects’ terug naar goed gekwalificeerde ‘prospects’. Oftewel, het kaf wordt van het koren gescheiden. Wat overblijft zijn goed gekwalificeerde leads waar jouw onderneming daadwerkelijk iets aan heeft. Leadkwalificatie met als resultaat: een hogere conversieratio en betere verkoopresultaten van jouw sales team! 

  • Wat zijn gekwalificeerde leads?

    Gekwalificeerde leads zijn, bondig samengevat, leads die:

  • Voldoen aan de minimale eisen van jouw klantprofiel;

  • de juiste (beslissende) contactpersonen en contactgegevens bevatten;

  • gerichte interesse hebben in jouw dienstverlening of product.

Leadkwalificatie is in onze optiek daarom onmogelijk te behalen door alleen het kopen van data via databanken. Echt kwalificeren kan alleen door de juiste vragen te stellen, door achter behoeften en wensen te komen en door de antwoorden hierop uiteraard goed te registreren. 

Goed gemotiveerde verkopers met leadkwalificatie

Logischerwijs werkt de verkoopafdeling veel efficiënter als zij zich kunnen richten op gekwalificeerde leads en sta ook eens stil bij hoeveel positieve impact leadkwalificatie heeft op de algehele moraal van de verkopers. Wanneer zij elk telefonisch contact gericht met gekwalificeerde prospects kunnen voeren, werkt dat eveneens bevorderend. Een verkoper die vaker ‘ja’ krijgt te horen, is sneller gemotiveerd om nog meer te willen ‘scoren’. Dat maakt het grote verschil tussen een sales afdeling en een succesvolle sales afdeling!

iphone-pen

Meer leads en meer sales met B2B telemarketing realiseren?

Vul je gegevens in en wij nemen contact op voor een aantrekkelijk B2B leadgeneratie voorstel waar jij geen 'nee' tegen kunt zeggen! 

Laat ons jou helpen om van jouw onderneming een nóg groter succes te maken! Durf jij het aan? 

Facebook
Facebook
LinkedIn
Scroll To Top